Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

We Flashu mamy możliwość rysowania obiektowego i rastrowego jednocześnie, na tym samym obszarze roboczym, tymi samymi narzędziami. Nie ma znaczenia, w jakim trybie będziemy tworzyć rysunki. Natomiast podczas tworzenia gotowego filmu, Flash zamienia wszystkie obiekty na wektorowe. W trybie rastrowym na rysunek składa się linia konturu i wypełnienie. Po narysowaniu np. prostokąta, jego brzeg i wypełnienie nie stanowią całości. Zaznaczenie części figury lub przecięcie jej linią dzieli ją na fragmenty. Wypełnienie narysowane na innym rastrowym kształcie zastępuje ten zamalowany fragment, a jeśli jest w tym samym kolorze – łączy oba fragmenty. W trybie wektorowym rysowanie jest identyczne, jak w typowym programie obiektowym. Obiekty można dowolnie zmieniać i grupować.

Cała lekcja do pobrania TUTAJ

Zobacz tutaj