Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Flash służy do animowania obiektów i to jest jego główne zadanie. Nie jest jednak realizowane podobnie, jak np. w programach typu PowerPoint. We Flash animacja odbywa się metodą klatkową, jak w prawdziwym filmie. W kolejnych klatkach filmu przemieszczamy obiekty tworząc złudzenie ruchu. Oczywiście ręczne tworzenie filmu, który miałby trwać np. 10 minut z szybkością 24 klatek na sekundę, tj 10*60*24, czyli 14400 klatki trwałoby bardzo długo, dlatego posługujemy się automatycznymi sposobami generowania kolejnych klatek. Dwa podstawowe sposoby to: animacja ruchu i animacja kształtu.

PRZYKŁADOWA ANIMACJA

Cała lekcja do pobrania TUTAJ

Zobacz tutaj