Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Biblioteka może zawierać wszystkie obiekty, których używamy do tworzenia filmu. Pojedyncze grafiki, dźwięki, fragmenty animacji, przyciski itp. Po co gromadzić je w bibliotece? Jeśli tworzymy prostą animację, wystarczy, gdy wszystko mamy poukładane na scenie. Jeśli ruch jest złożony i występuje wiele obiektów, biblioteka jest niezbędna. Każdy symbol umieszczony w bibliotece można umieszczać na scenie wiele razy, a zmiana symbolu (grafiki i sposobu animowania) w bibliotece zmieni automatycznie wszystkie symbole na scenie (na kształt styli w edytorze tekstów).

PRZYKŁADOWA ANIMACJA 1

Cała lekcja do pobrania TUTAJ

Zobacz tutaj