Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

„Action Script” wbudowany w kolejne wersje programu FLASH, to potężny język skryptowy umożliwiający pisanie programów wykonywanych w środowisku flash. Jest podobny w swojej składni do JavaScriptu (strony WWW). W podstawowym zastosowaniu służy głównie do kontroli animacji, tworzenia zaawansowanych prezentacji multimedialnych, interaktywnych aplikacji (gry quizy, kursy) oraz tworzenia stron internetowych. Do niedawna standardem była wersja języka oznaczana 2.0 (prosta i nieskomplikowana). Obecnie obowiązuje wersja 3.0 – zaawansowany język obiektowy. Ta lekcja oparta jest na wersji 2.0. Polecenia AS2 wpisuje się do klatek kluczowych. Po każdym poleceniu musi być średnik. Polecenia wpisujemy dokładnie tak, jak napisano – duże i małe litery.

PRZYKŁADOWA ANIMACJA 1

Cała lekcja do pobrania TUTAJ

Zobacz tutaj